Na profesjonalny motocykl wyścigowy typu pit bike może sobie pozwolić praktycznie każdy ze względu na niskie ceny sprzętu. Jednak sport ten swoją popularność zawdzięcza jeszcze innym czynnikom. Niebagatelne znaczenie ma tu fakt, że całą maszynę możesz sam zaprojektować i złożyć. Silnik wykonany przez inżynierów Kayo powstał z myślą o modelach pit bike MRF. W dalszej części artykułu przeczytasz, czym charakteryzuje się ten motor.
Co wyróżnia silnik do motorów pit bike MRF 170 zaprojektowany przez Kayo?
Kayo jest chińską firmą, która od ponad dwudziestu lat współpracuje z największymi producentami pojazdów terenowych z całego świata. Prezes przedsiębiorstwa przez ponad dziesięć lat zdobywał doświadczenie, pracując dla Hondy. Kayo koncentruje się na wysokiej jakości pojazdach terenowych i jest odpowiedzialnym producentem. Nic więc dziwnego, że silnik MRF170 powered by Kayo został przyjęty z wielkim entuzjazmem. Przybliżymy ci jego najważniejsze parametry i zalety.
Wyposaż swój motor pit bike MRF w mocniejszą jednostkę napędową k170.
Z silnika o pojemności 170 cm³ uzyskano o 3 konie mechaniczne więcej mocy, niż z wersji 140 cm³. Przy niskiej wadze motocykli typu pit bike 15 KM mocy pozwala osiągnąć zadowalające rezultaty i zyskać przewagę nad konkurencją podczas zawodów. Zastosowano w nim nowe rozwiązanie zapłonu bezkontaktowego i usprawniony rozruch nożny. Czterosuwowy, chłodzony olejem, jednocylindrowy silnik yx170 k170 pasuje do wszystkich maszyn MRF.
Dlaczego warto wyposażyć swój pit bike w silnik Kayo?
Producent jest solidny i tworzy najlepsze pojazdy terenowe na świecie. Decydując się na silnik MRF 170, zyskujesz pewność działania w każdych warunkach oraz wiele lat bezawaryjnej eksploatacji. Natomiast zwiększona moc poprawi twoje wyniki w zawodach, a także zwiększy dynamikę jazdy rekreacyjnej.
Silnik MRF 170 to niezawodna jednostka, jeśli szukasz jednostki do pit bike’a. Moc łączy się z bezawaryjną pracą, więc na pewno warto szukać jej na rynku.